hemma hos natta!

just nu sitter jag hemma hos natta vi kan nyss hem från farsta vi har handlat lite handlade tre par trosor, ätit på donken såklart :) hehehe alltid vi två ikväll vet jag inte vad jag ska göra ska kanske till gården med natta, eller träffa saga, eller Madicken bästavän!
men vi hörs senare så berättar jag vart jag är vem jag är med..
vi hörs senare!
nu bjuder jag på outfit & en bild på mig från idag!
pussar!
just nu sitter jag hemma hos natta vi kan nyss hem från farsta vi har handlat lite handlade tre par trosor, ätit på donken såklart :) hehehe alltid vi två ikväll vet jag inte vad jag ska göra ska kanske till gården med natta, eller träffa saga, eller Madicken bästavän!
men vi hörs senare så berättar jag vart jag är vem jag är med..
vi hörs senare!
nu bjuder jag på outfit & en bild på mig från idag!
pussar!

bilf från idag åväg t skolan

outfiten!

Kommentarer
Postat av: fanny

jätte söt issa! :)

2012-01-20 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0